Weer een ‘cadeautje voor de stad’: gebruikers mogen nóg iets langer op Tramkade blijven

Na een eerdere verlenging mogen gebruikers van de Tramkade nog iets langer blijven zitten waar ze zitten. Ondertussen bekijkt de gemeente hoe ze het gebied veiliger kan maken in aanloop naar de grote werkzaamheden in de toekomst.

Lees verder