‘Vertrek Willem II op X is te prijzen’, maar wie volgt?
Het kan X-eigenaar Elon Musk zijn ontgaan, maar Willem II is van zijn socialmediaplatform af. Is dat dapper of dom? En, wat doen andere Brabantse clubs?
Lees verderHet kan X-eigenaar Elon Musk zijn ontgaan, maar Willem II is van zijn socialmediaplatform af. Is dat dapper of dom? En, wat doen andere Brabantse clubs?
Lees verder