Grauw plein wordt groen hofje bij Station Den Bosch: ‘Inspireren voor Bosch Centraal’
Het Leonardo da Vinciplein aan de achterkant van Station Den Bosch is nou niet bepaald de plek waar je graag even wil zitten met een kop koffie. Maar per 1 juli moet dat anders zijn: vanaf dan is het een ‘Stationshof’. Het is niet het eerste stukje treurigheid wat omgetoverd wordt in het gebied rondom het station.
Lees verder